Update: Storing X2Com – Clearvox Nexxt telefooncentrale opgelost
Van 09:30 tot ca. 10:20 vanochtend heeft de Nexxt Centrale bij Clearvox een storing gehad, waardoor de VoIP telefonie via zowel vaste telefoons als de apps niet werkten.
De storing is opgelost. In sommige gevallen dienen gebruikers opnieuw in te loggen op zowel de mobiele, als desktop apps van Clearvox.
-
Datum:16 oktober 2024
-
Categorie:Nieuws, Onderhoud
-
Auteur:Tagweb Beheer
Meer nieuws
-
Informatie omtrent Crowdstrike incident
-
Opgelost: Storing VoIP bij X2Com
-
Wij wensen jou een Fijne Kerst en een succ…
-
Update 13: Storing in ons datacenter
-
Nieuwe website voor Dierenambulance Kennem…
-
WordPress update
-
Problemen bij het inloggen op Flex Werkplek
-
Aandacht Groep heeft een nieuwe website!
-
Storing Microsoft 365 Clouddiensten